
Наші вакансії
Атолл Дбає. Ми – сучасна компанія, яка піклується про своїх співробітників. Для нас важливі здорові колективні відносини та постійне вдосконалення нашої корпоративної культури, яка створює комфортні умови праці.
Атолл Надихає. У наших співробітників є перспективи професійного розвитку та кар'єрного зростання, бо компанія надає можливість брати участь у тренінгах, курсах і семінарах, а також реалізовувати свої ідеї та проєкти. Атолл Холдінг невпинно розвивається у напрямках інформаційних технологій, девелопменту та автомобільного бізнесу. Ми постійно знаходимось у русі за інноваціями, розвитком та поліпшенням того, що є зараз.
Атолл Мотивує. Ми пропонуємо конкурентоспроможну заробітну плату та соціальні гарантії.
Атолл Гарантує. Робота над цікавими передовими бізнес-проєктами, підтримка ініціатив, можливість реалізувати свій потенціал та досягти вершин у сфері, яку любите.
Атолл Сприяє. Якщо ви невпевнені, чим хочете займатись та в чому ваша сила, але жадаєте бути продуктивними та успішними, Атолл Холдінг допоможе вам знайти ваше покликання та реалізуватися в потрібному напрямку. Наше кредо - створити всі умови для того, щоб кожен співробітник зміг реалізувати свій потенціал і знайти своє покликання.
Декілька порад для майбутніх співробітників від Атолл Холдінг:
Розкажіть про свої інтереси та здібності на співбесіді. Рекрутер допоможе вам зрозуміти, які посади та проєкти можуть бути вам цікавими.
Будьте активні в компанії. Беріть участь у корпоративних заходах, пропонуйте свої ідеї та проєкти.
Не бійтеся експериментувати. Пробуйте різні напрямки діяльності, щоб знайти те, що вам найбільше подобається.
Помилятися – це ок! Не помиляються тільки ті, хто не діє! Головне, проаналізувати, визнати свої помилки та зробити правильні висновки. Атолл Холдінг це дуже цінує.
Ми з нетерпінням чекаємо співпраці саме з Вами! До зустрічі в Atoll Holding.
ТОВ «Єврокар»
Київ, пр-т Берестейський 67
Продакт-менеджер
ТОВ «Єврокар» — офіційний постачальник автомобілів Škoda в Україні. Підприємство працює з березня 2003 року і надає послуги через дилерську мережу, яка покриває всю територію України і має сертифікати якості Škoda Auto a.s.
Зараз ми в пошуках Продакт-менеджера, який буде відповідати за розвиток, позиціонування та просування моделей автомобілів Skoda на ринку Украйни, а також за навчання дилерської мережі та аналіз конкурентного середовища.
Вимоги до Кандидата:
Досвід роботи в маркетингу, продажу або управління продуктом (досвід в автоіндустрії буде перевагою);
Знання англійської мови на рівні не нижче Upper Intermediate (B2);
Досвідчений користувач MS Office, Power Point, Power BI;
Аналітичний склад розуму, стратегічне мислення;
Вміння працювати з аналітичними інструментами та приймати рішення на основі даних;
Розвинуті комунікаційні та переговорні навички;
Знання інструментів маркетингу та бізнес-планування;
Досвід у проведенні тренінгів, презентацій, навчальних сесій;
Вітається наявність водійського посвідчення кат «В»;
Готовність до відряджень.
Функціональні обов’язки:
Аналіз ринку та конкурентів:
Проведення SWOT аналізу моделей;
Аналіз динаміки продажів та долі моделей Skoda та конкурентів на ринку;
Моніторинг цінових, продуктових та інноваційних політик конкурентів, поточних акцій;
Відстеження складських залишків конкурентів;
Вивчення тенденцій у поведінці споживачів (через соціальні мережі та онлайн опитування);
Управління продажами та складськими запасами:
Аналіз та прогнозування попиту на регіональних рівнях;
Формування оптимального складу: аналіз ліквідності, замовлення затребуваних моделей;
Розробка пропозицій щодо розпродажу неліквідних залишків (stock cleaning);
Взаємодія з відділом дистрибуції для балансування складів та замовлень.
Взаємодія з маркетингом:
Участь у формуванні стратегії просування моделей;
Розробка рекомендацій щодо рекламних кампаній, УТП;
Участь у креативній частині рекламних кампаній;
Оцінка ефективності маркетингових дій (через KPI та опитування цільової аудиторії);
Координація роботи з менеджером по комунікації з дилерською мережею.
Навчання дилерів та відділів продажів:
Проведення навчальних заходів щодо продукту та його переваг;
Розробка навчальних матеріалів (порівняння моделей, конкурентний аналіз);
Формування запитів до відділу навчання на спеціалізовані тренінги;
Розробка та регулярне оновлення скриптів продажу на основі зворотного зв’язку від дилерської мережі.
Взаємодія із фінансовим відділом:
Використання аналітики для обґрунтування цінових змін;
Участь у розробці цінової політики;
Формування акційних пропозицій для збільшення продажів.
Взаємодія зі Skoda Auto:
Тісна координація з виробником для адаптації продукта на локальний ринок
Участь у розробці нових продуктів, комплектацій;
Адаптація національних стандартів та корегування прайс-індексів для ринка України;
Формування акційних програм та цінової політики.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Медичне страхування;
Роботу зі справжньою командою професіоналів з високим рівнем залучення та орієнтації на результат;
Графік роботи: Пн-Чт з 9:00—18:00, Пт 9:00—17:00.
Чекаємо на ваші резюме із зазначенням побажань щодо заробітної плати.
Секретар, асистент керівника (з сімейних справ)
Вимоги:
Освіта вища, можливо студент останніх курсів заочного навчання;
Бажано досвід роботи сімейним секретарем від 1 року;
Знання англійської мови — upper intermediate;
Знання офісних програм на рівні досвідченого користувача;
Важлива готовність бути «на зв’язку 24/7»;
Високо розвинені комунікативні навички, уміння домовлятися;
Вміння швидко знаходити потрібну інформацію у пошукових системах,
аналізувати та коротко письмово формулювати суть;
Інтелігентність, проактивність, висока відповідальність і прагнення
виконати завдання до повного завершення.
Ми пропонуємо:
Робота в офісі;
Стабільність та професійний розвиток;
Своєчасну виплату заробітної плати;
Офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня;
Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 18:00;
Обов’язки:
Відповідає за планування та організацію зустрічей, поїздок керівника та членів його родини та інших пов’язаних подій.
Резервування квитків, готелів, підготування матеріалів, документів,
маршрутів, контроль за дотриманням графіків і дедлайнів.
Займається загальною адміністративною роботою, зокрема обробкою
вхідних і вихідних листів, веденням документації, забезпеченням
логістики для зустрічей
та відряджень, управлінням телефонними дзвінками та електронною
поштою.
Відповідає за моніторинг та обробку обліку та оплати комунальних
витрат, підготовку рахунків, замовлення канцтоварів та інших матеріалів.
Виконує роль ланки між внутрішніми та зовнішніми контактами організації.
Відповідає за написання та розсилання листів, повідомлень всередині організації та комунікацію з співробітниками компанії.
Збір та аналіз інформації за запитом керівника або інших членів компанії.
Складання звітів, підготовки презентацій, дослідження інформації та розв’язання конкретних завдань.
Чекаємо на ваші резюме із зазначенням побажань по заробітній платі!
ТОВ «Автотрейдінг АГ»
Київ, пр-т Берестейський 67
Фахівець з покращення процесів сервісного обслуговування автомобілей
50 000 — 60 000 ₴
Автотрейдінг Атолл Груп займається дистрибуцією, продажем і сервісним обслуговуванням автомобілів та є одним з провідних експертів у виборі авто.
Ми в пошуку системного та енергійного експерта з процесів, який допоможе побудувати ремонт, як сервіс без втрат для клієнтів. Якщо ти орієнтований на ефективність, любиш викривати вузькі місця, і твоє серце б'ється в ритмі Lean — ти саме той, кого ми шукаємо.
Вимоги до кандидата:
Досвід роботи від 2-х років (робота у автомобільній сфері буде перевагою);
Знання : Lean, Kaizen, Value Stream Mapping (моделювання потоку створення цінності), 5S, A3, Канбан;
Розуміння процесів автосервісу: запис, логістика запчастин, склад, ремонт, видача. Аналіз вузьких місць;
Вміння проводити фасилітаційні сесії та workshops з командою: аналітика, інтерв'ювання, дослідження;
Навички користування Excel, інструментами ШІ;
Досвід роботи з трекерами задач, підготовка презентації, розробка блок-схем;
Проактивна позиція, Lean-thinking, сильні аналітичні та комунікаційні навички, націленість на пошук рішень, в тому числі і в нестандартних умовах;
Вміння бачити «процес, як потік цінності», розуміння клієнтського шляху в сервісі.
Наявність водійського посвідчення кат.В;
Готовність до відряджень.
Завдання й обов’язки:
Аналіз та архітектура процесу сервісного обслуговування автомобілів та суміжних процесів
Проведення діагностики поточних процесів сервісного обслуговування (as is); Аналіз всього ланцюжка процесу: прийомка > діагностика > ремонт > видача
Визначення вузьких місць, втрат, відхилень та точок низької цінності;
Розробка цільового процесу (to-be), що створює цінність для клієнта та бізнесу (поток створення цінності).
Lean-підхід та впровадження змін
Побудова процесів за Lean-методологією: стандарти, потоки, візуалізація, такт;
Впровадження Kaizen-ініціатив, картування потоку створення цінності (VSM);
Аудит впровадження.
Впровадження змін
Робота з менеджментом сервісу 8 автоцентрів (проведення робочих сесій, зустрічей, практик обміну досвідом);
Супровід пілотного впровадження рішень, їх масштабування;
Координація команд на місцях, тренування персоналу, відслідковування змін.
Аналіз ефективності
Розрахунок економічного ефекту: зменшення втрат, підвищення конверсії, NPS;
Формування звітності та презентація результатів трансформацій;
Пошук нових напрямів покращення через регулярні цикли PDCA.
Участь у побудові процесу управління
Регламенти, чек-листи, правила комунікації, регулярні зустрічі;
Розробка показників, за якими має контролюватися процес та постановка задач на розробку дашбордів;
Впровадження процесу управління сервісом та контроль його виконання.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
Своєчасну заробітну плату;
Медичне страхування.
Компенсація навчання;
Дружній колектив та комфортні умови праці;
Менеджмент, який вітає і підтримує прагнення до розвитку і застосування нового ефективного досвіду;
Графік роботи: Пн-Пт з 9:00-18:00;
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме! Будемо раді співпраці з Вами.
Harley-Davidson
Київ, пр-т Берестейський 67
Дніпро, смт Слобожанське, вул. Дружби 3 А
Менеджер ЗЕД/Байєр одягу та екіпірування Harley-Davidson
Harley-Davidson Kyiv&Dnipro — бренд №1 серед мотоциклів та мотоекіпірування в Україні. Щодня ми знайомимо десятки мотоентузіастів зі світовим брендом Harley-Davidson та атмосферою, що надихає!
Наш бренд зростає, а разом з ним і команда.
Harley-Davidson Kyiv&Dnipro шукає Менеджера ЗЕД / Байєра. Можливо, саме ти станеш новим учасником нашої команди!
Що ми шукаємо в тобі?
Зацікавленість у мотокультурі;
Вищу освіту;
Досвід роботи від 1 року;
Знання принципів закупівлі товарів, їх аналізу та ціноутворення;
Володіння англійською мовою на рівні Upper-Intermediate, із фокусом на письмову комунікацію;
Знання 1С:8 (базовий рівень);
Бажано наявність водійського посвідчення кат. «А» або «В»;
Аналітичні навички, уважність до деталей, проактивність, вміння вести успішні перемовини.
Що ти будеш робити?
Супроводжувати ЗЕД діяльність підприємства;
Працювати з бухгалтерською документацією при отриманні товару від постачальників;
Брати участь у виборі асортименту колекцій Harley-Davidson та здійснювати їх закупівлю для салонів Kyiv та Dnipro;
Готувати та оформлювати товаросупровідні документи;
Працювати з товаром: участь у прийманні товарів від постачальників, проведенні інвентаризацій, створювати картки товарів в 1С:8 та наповнювати описи товарів;
Готувати документи до сертифікації мотоциклів Harley-Davidson;
Аналізувати тренди, досліджувати ринок та попит покупців;
Аналізувати продажі та оцінювати ефективність моделей, категорій, позицій;
Працювати з асортиментними матрицями;
Взаємодіяти з міжнародними партнерами;
Брати участь у переговорах, відвідувати шоуруми конкурентів, проводити онлайн-зустрічі;
Допомогати в організації та приймати участь в івентах компанії та створенні контенту.
Ми пропонуємо:
Роботу зі світовим брендом мотоциклів Harley-Davidson;
Офіційне працевлаштування;
Участь в івентах та виставках компанії;
Перспективу кар'єрного зростання;
Роботу в команді однодумців;
Можливість спілкуватися з лідерами думок в галузі;
Знижки на брендовий одяг і спеціальні пропозиції для співробітників;
Міжнародні відрядження;
Онлайн навчання в Harley-Davidson University яке дозволить підвищити професійний рівень;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 10:00 до 19:00, з можливістю один день на тиждень працювати віддалено.
Наш сайт — https://h-dkyiv.com.ua/
Instagram — https://www.instagram.com/harleydavidson_kyiv_and_dnipro/
Fаcebook — https://www.facebook.com/hdkyiv
Приєднуйся до нашої команди та стань частиною легенди Harley-Davidson!
Мотомеханік
Harley-Davidson Kyiv&Dnipro — це бренд № 1 мотоциклів та мотоекіпірування в Україні. Щодня ми знайомимо десятки мотоентузіастів з світовим брендом Harley-Davidson та атмосферою, що надихає!
Маємо гарну новину! У зв’язку з розширенням ми шукаємо ще одного крутого майстра, який захоплюється мотоциклами та всім, що з ними пов’язано. Розглядаємо як досвідчених фахівців, так і випускників транспортних навчальних закладів, які прагнуть розвиватися у сфері мототехніки.
Якщо ти вже маєш досвід роботи з мототехнікою, нам важливо, щоб ти:
Знав принципи роботи двигунів, електрообладнання, коробок передач мотоциклів;
Вмів читати електросхеми;
Мав практичний досвід збирання/розбирання мотоциклів і ремонту електропроводки.
Якщо ти тільки починаєш шлях у цій сфері, ми чекаємо від тебе:
Розуміння основних принципів роботи двигунів і електрообладнання мотоциклів;
Готовності навчатися і розвивати свої навички під керівництвом досвідчених фахівців;
Технічного мислення та справжнього інтересу до мототехніки.
А незалежно від досвіду, нам важливо, щоб ти:
Був відповідальним, чесним та командним гравцем;
Мав водійське посвідчення категорії А.
Що ти будеш робити?
Обслуговувати та ремонтувати мотоцикли Harley-Davidson.
Ми пропонуємо:
ВИСОКУ ТА СТАБІЛЬНУ ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ, ЩО ПЕРЕВИЩУЄ РИНКОВИЙ РІВЕНЬ;
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
Знижки на брендовий одяг і спеціальні пропозиції для співробітників;
Роботу зі світовим брендом;
Онлайн навчання, яке дозволить ознайомитися з асортиментом Harley-Davidson;
Графік роботи: Пн-Пт з 10:00 до 19:00.
Наш сайт — https://h-dkyiv.com.ua/
Instagram — https://www.instagram.com/harleydavidson_kyiv_and_dnipro/
Fаcebook — https://www.facebook.com/hdkyiv
Приєднуйся до нашої команди та стань частиною легенди Harley-Davidson!
Менеджер з продажу мотоциклів Harley-Davidson
Harley-Davidson Kyiv&Dnipro — це бренд № 1 мотоциклів та мотоекіпірування в Україні. Щодня ми знайомимо десятки мотоентузіастів з світовим брендом Harley-Davidson та атмосферою, що надихає!
Запрошуємо на роботу Менеджера з продажу мотоциклів, який поділятиме нашу пристрасть до мототехніки.
Що ми шукаємо в тобі?
Досвід роботи у сфері торгівлі авто/мото технікою або у суміжних напрямках від 2-х років;
Знання пакета програм Microsoft Office;
Бажано володіння англійською мовою;
Досвід роботи з 1С буде перевагою;
Бажано наявність водійського посвідчення кат. "А";
Висока самоорганізація та орієнтація на результат.
Що ти будеш робити?
Виконувати плани з продажу мотоциклів, одягу та аксесуарів Harley-Davidson;
Консультувати клієнтів;
Оформлювати первинну бухгалтерську документацію під час передачі товару клієнту;
Обробляти заявки з інтернет-магазину;
Викладати товар у торговому залі, брати участь у проведенні інвентаризацій;
Проводити тест-райди мотоциклів Harley-Davidson.
Ми пропонуємо:
ВИСОКУ ТА СТАБІЛЬНУ ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ, ЩО ПЕРЕВИЩУЄ РИНКОВИЙ РІВЕНЬ;
Комфортні умови праці;
Знижки на брендовий одяг і спеціальні пропозиції для співробітників;
Роботу зі світовим брендом;
Перспективу кар'єрного зростання у компанії;
Онлайн навчання, яке дозволить ознайомитися з товаром Harley-Davidson;
Офіційне працевлаштування;
Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 10:00 до 19:00.
Наш сайт — https://h-dkyiv.com.ua/
Instagram — https://www.instagram.com/harleydavidson_kyiv_and_dnipro/
Fаcebook — https://www.facebook.com/hdkyiv
Приєднуйся до нашої команди та стань частиною легенди Harley-Davidson!
Ignis power
Київ, пр-т Берестейський 67
Електрик
Компанія пропонує:
Цікаву та динамічну роботу;
Офіційне працевлаштування;
Конкурентну заробітну плату;
Корпоративне авто, інструмент та обладнання для виконання робіт;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 10.00-19.00
Вимоги до Кандидата:
Досвід роботи від 2 років (електромонтаж та експлуатація);
Знання основ електротехніки та електроніки;
Знання схем живлення побутових та цивільних будівель і споруд;
Знання технічних вимог до монтажу і прокладки електричної проводки;
Знання ПУЕ, ПТЕЕС та ПБЕЕС в обсязі «3» гр. електробезпеки;
Вміння читати електричні схеми, схеми комутації та розподільчих пристроїв змінного та постійного струму;
Вміння користуватись електроінструментом та вимірювальними приладами;
Водійське посвідчення Кат. «В»;
Функціональні обов’язки:
Монтаж систем енегроавтономності (інвертори, аккумуляторні батареї);
Підключення систем енергоавтономності до електричної схеми (розподільчого щитка) квартири, приватного будинку, магазину, тощо;
Встановлення (модернізація) розподільчого щитка під систему енергоавтономності квартири, приватного будинку, магазину тощо;
Монтаж та підключення сонячних панелей;
Підключення електрогенераторів до систем автономності;
Обслуговування систем автономності та електричної частини електрогенераторів.
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме! Будемо раді співпраці з Вами.
1-й Автоцентр SKODA
м. Київ, пр-т Берестейський, 67
Майстер-приймальник
Обов’язки:
· Приймання автомобілів на сервісне обслуговування і ремонт
· Складання наряду-замовлення
· Супровід та контроль замовлення клієнта
· Консультування клієнтів за телефоном (вартість технічного обслуговування та ремонту тощо)
Вимоги:
· Знання технічних характеристик автомобілів, їх будови та правил експлуатації
· Знання технології проведення ремонтних та сервісних робіт
· Досвід роботи на аналогічній посаді від 2х років
· Досвід робити з первинним бухгалтерським документообігом
· Досвід роботи з програмним продуктом 1С Підприємство
· Досвід роботи з програмними продуктами Microsoft
· Впевнений користувач програмним продуктом ETKA
· Впевнений користувач програмними продуктами ElsaPro
· Впевнений користувач ПК та периферійними пристроями
· Водійські права категорії В, практичний досвід керування автомобілем
Умови роботи:
· Офіційне працевлаштування і соціальні гарантії
· Офіційна заробітна плата в середньому 30000 - 50000 грн
· Позмінний графік роботи
· Забезпечення спецодягом, комфортні умови праці
· Можливість бронювання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Гарантійний інспектор
Обов’язки:
· Приймання автомобілів на гарантійне обслуговування
· Оформлення супровідних документів
· Перевірка та контроль якості виконаних робіт
Вимоги:
· Знання технічних характеристик автомобілів, їх будови та правил експлуатації
· Знання технології проведення ремонтних та сервісних робіт
· Досвід роботи на аналогічній посаді від 2х років
· Досвід робити з первинним бухгалтерським документообігом
· Досвід роботи з програмним продуктом 1С Підприємство
· Досвід роботи з програмними продуктами Microsoft
· Впевнений користувач програмним продуктом ETKA
· Впевнений користувач програмними продуктами ElsaPro
· Впевнений користувач ПК та периферійними пристроями
· Водійські права категорії В, практичний досвід керування автомобілем
Умови роботи:
· Офіційне працевлаштування і соціальні гарантії
· Офіційна заробітна плата в середньому 30000 - 50000 грн
· Графік роботи з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00
· Забезпечення спецодягом, комфортні умови праці
· Можливість бронювання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Автослюсар розвал-сходження, шиномонтажник
Вимоги:
· Базові знання будови та принципів роботи автомобіля
· Практичні навички налаштування розвалу-сходження
· Практичні навички з ремонту та обслуговування ходової частини автомобіля, гальмівної системи та системи охолодження
· Практичні навички для проведення шиномонтажних робіт
· Вміння користуватися спеціалізованим обладнанням
· Досвід роботи на СТО від двох років
Обов'язки:
· Проведення комплексної діагностики розвалу-сходження
· Налаштування та корекція кутів розвалу з використанням спеціалізованого обладнання
· Проведення планових ТО та ремонту систем автомобіля
· Проведення шиномонтажних робіт
Умови роботи:
· Спецодяг
· Гнучкий графік роботи
· Розмір заробітної плати 30000 - 90000 грн (залежить від виробітку)
· Можливість бронювання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Автоелектрик-діагност
Вимоги:
· Поглиблені знання принципів роботи автомобіля і системи електрообладнання
· Практичні знання для проведення комп’ютерної діагностики на спеціалізованому обладнанні
· Вміння здійснювати пошук несправностей з подальшим їх усуненням
· Практичні знання та досвід роботи з електрообладнанням автомобілів групи VAG
· Досвід роботи на СТО не менше двох років
Умови роботи:
· Спецодяг
· Гнучкий графік роботи
· Розмір заробітної плати 30000 - 90000 грн (залежить від виробітку)
· Можливість бронювання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Хостес (адміністратор залу)
Обов'язки:
Зустріч відвідувачів салону
Спілкування з клієнтами в доброзичливій діловій формі
Надавати клієнтам первинну загальну консультацію
Проводити анкетування, заповнювати листи опутування відвідувачів
Вести облік відвідувань клієнтами автосалону
Вимоги:
Повна або неповна вища освіта
Уміння професійно організувати діалог та процес спілкування з клієнтами
Приємна зовнішність та впевненість у собі
Доброзичливість та комунікабельність
Функціональні обов’язки:
Умови роботи:
Офіційне працевлаштування
Заробітна плата 14000 грн
Графік роботи позмінний з 9:00 до 18:00 з понеділка по суботу (два через два)
Можливість кар'єрного зростання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Будемо раді співпраці з Вами.
Менеджер з продажу автомобілів
Вимоги:
- Вища освіта
- Досвід роботи у сфері продажів автомобілів від 2-х років
- Вміння грамотно та кваліфіковано спілкуватися з клієнтами
- Знання стандартів та технічних умов на автомобілі та обладнання
- Знання характеристик автомобілів, їх будову та правила експлуатації
- Впевнений користувач ПК
- Наявність водійського посвідчення та досвід керування автомобілем від 2-х років
Функціональні обов’язки:
- Здійснювати продаж автомобілів з додержанням встановлених стандартів
- Здійснювати оформлення супровідних документів
- Організовувати та контролювати процес поставки автомобілів, згідно договорів
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування
Стабільну роботу у надійній компанії
Конкурентну заробітну плату (ставка +%)
Можливість бронювання
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Автосалон SKODA
Київ, вул. Здолбунівська 3
Адміністратор складу та передпродажної підготовки автомобілів
Компанія "Автотрейдінг-Центр" - офіційний дилер автомобілів Skoda в Україні. Автосалон Skoda, розташований на Лівому березі. Високий рівень сервісу і довіра клієнтів - основні відмінні риси компанії.
Ми в пошуку Адміністратора складу та передпродажної підготовки автомобілів, який стане частиною нашої команди та допоможе забезпечити високий рівень сервісу для наших клієнтів.
Ми пропонуємо:
Працевлаштування відповідно до КЗпП;
Комфортні умови праці;
Графік роботи: Пн-Пт з 09:00-18:00;
Медичне страхування.
Обов'язки:
Приймання та перевірка стану автомобілів при поставці на склад та оформлення необхідної документації;
Виявлення та реєстрація будь-яких пошкоджень або несправностей, здійснення фотофіксації стану автомобілів;
Оформлення документів до передпродажної підготовки автомобілів;
Підготовка автомобілів до видачі клієнту;
Контроль за збереженням автомобілів на складі згідно стандартів підприємства;
Виконання додаткових завдань, поставлених керівником.
Вимоги до Кандидата:
Бажано досвід роботи в автомобільній сфері;
Знання технічних характеристик і особливостей конструкції автомобіля;
Знання основ технічного обслуговування та ремонту автотранспорту (буде перевагою);
Знання ПК на рівні досвідченого користувача пакету MS Office (Word, Excel, Outlook), 1С (бажано);
Наявність водійського посвідчення кат. "В"
Якщо Ви маєте відповідний досвід та навички, надсилайте своє резюме!
Консультант з продажу автомобілів
Наразі ми в пошуках енергійного та мотивованого Консультанта з продажу авто у ДП «Автотрейдінг-Центр» — офіційний дилер автомобілів Škoda в Україні.
Що ми пропонуємо:
Своєчасну виплату заробітної плати;
Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
Дружній колектив;
Соціальні гарантії;
Графік роботи: пн — пт 09:00 — 18:00, сб 10.00−17.00, неділя вихідний.
Ключові задачі :
Здійснювати продаж автомобілів з додержанням встановлених стандартів;
Виконання індивідуальних планів продажів;
Проводити з клієнтом всі необхідні переговори, з наданням комерційних пропозицій;
Проведення тест-драйвів;
Презентації продукту згідно стандартів підприємства;
Презентація аксесуарів та додаткових послуг;
Консультування клієнтів щодо кредитних продуктів та страхування;
Пошук нових клієнтів;
Брати участь в заходах які організовує підприємство;
Заповнення звітів та внесення клієнтів до системи CRM з дотриманням стандартів;
Здійснювати оформлення супровідних документів.
Що ми очікуємо від вас:
Досвід роботи у сфері продажів (бажано в автомобільній галузі) від 1 року;
Успішний досвід роботи з клієнтами;
Володіння інформацією про технічні характеристики, конкурентні переваги автомобілів;
Знання сучасного автомобільного ринку;
Досвід роботи у автомобільній сфері буде перевагою;
Наявність водійського посвідчення категорії «В»;
Ведення бази даних CRM;
Вміння працювати в команді;
Високі комунікативні навики, ініціативність, готовність до навчання та розвитку.
Зацікавило? Чекаємо на ваші резюме із зазначенням побажань щодо заробітної плати.
Дилерський центр "Авто-Київ"
Київ, пр-т Берестейський 67, метро Нивки
Автослюсар
ДП «Авто-Київ» -офіційний дилер автомобілів SEAT та CUPRA в Україні.
Ми в пошуку Автослюсаря, який стане частиною нашої команди та допоможе забезпечити високий рівень сервісу для наших клієнтів.
Вимоги до Кандидата:
Досвід роботи автослюсарем, бажано з автомобілями концерну VAG;
Знання будови автомобіля, принципів роботи його основних систем;
Впевнене користування діагностичним обладнанням та інструментом;
Уважність до деталей та вміння працювати в команді.
Обов'язки:
Проведення технічного обслуговування автомобілів;
Діагностика несправностей та планові ремонти автомобільної техніки;
Забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
П'ятиденний робочий тиждень з 9:00-18:00;
Медичне страхування після завершення випробувального терміну;
Зручна транспортна доступність — декілька хвилин пішки від ст.м. «Нивки».
Якщо Ви маєте відповідний досвід та хочете стати частиною стабільної компанії — надсилайте своє резюме!
Адміністратор відділу продажу автомобілів
ДП «Авто-Київ» -офіційний дилер автомобілів SEAT та CUPRA в Україні.
Вимоги до Кандидата:
Впевнений користувач ПК: MS Office, 1С, вміння користуватися офісною технікою;
Комунікабельність, ініціативність, відповідальність;
Уміння ефективно вирішувати завдання та знаходити оптимальні шляхи їх реалізації.
Обов’язки:
Первинна зустріч клієнтів та скерування їх до відповідних відділів згідно з потребами;
Обробка телефонних дзвінків;
Контроль належного оформлення та обсягу наповнення рекламної й інформаційної продукції відділу продажу;
Допомога у веденні документообігу, що супроводжує повний цикл продажу автомобіля;
Взаємодія з імпортером, суміжними відділами;
Участь у внутрішніх заходах компанії;
Адміністрування сторінок у соціальних мережах;
Робота в CRM-системі.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Стабільну роботу в надійній компанії з позитивною робочою атмосферою та підтримкою команди;
Медичне страхування після завершення випробувального терміну;
Графік роботи: Пн-Пт з 10:00-18:00; Сб з 10:00-17:00;
Зручне місце роботи поруч зі ст. м. Нивки.
Якщо Вас зацікавила вакансія, надсилайте своє резюме – з нетерпінням чекаємо на Ваш відгук!
Автоелектрик - діагност
ДП «Авто-Київ» -офіційний дилер автомобілів SEAT та CUPRA в Україні.
Ми в пошуку Автоелектрика-діагноста, який стане частиною нашої команди та допоможе забезпечити високий рівень сервісу для наших клієнтів.
Вимоги до Кандидата:
Наявність відповідного досвіду роботи, бажано з автомобілями концерну VAG;
Вміння аналізувати несправності;
Знання принципів побудови електросхем автомобіля та вміння їх читати;
Здатність ефективно працювати в команді та виконувати поставлені завдання вчасно та якісно.
Обов'язки:
Діагностування електронних компонентів автомобілів сімейства VAG за допомогою спеціального діагностичного обладнання;
Проведення збирання/розбирання авто в ході діагностичних робіт;
Монтаж додаткових систем захисту автомобіля (сигналізацій, протикрадіжних пристроїв).
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
П'ятиденний робочий тиждень з 09:00-18:00;
Медичне страхування після завершення випробувального терміну
Зручна транспортна доступність — декілька хвилин пішки від ст.м. «Нивки».
Якщо Ви маєте відповідний досвід та хочете стати частиною стабільної компанії — надсилайте своє резюме!
Єврокар, ПрАТ
Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, будинок 46
Слюсар з механоскладальних робіт
17 000 — 19 000 ₴
«ПрАТ Єврокар» є офіційним виробником автомобілів Skoda в Україні
та одним з найбільших виробників легкових автомобілів в Україні.
Ось тут більше про нас: https://www.skoda-auto.ua/company/skoda-prat-eurocar
Ми пропонуємо:
Стабільну роботу у надійній компанії;
Комфортні умови праці;
Офіційне працевлаштування;
Службову розвозку для співробітників з м. Ужгород та м.Чоп;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 17:30;
Корпоративні обіди, абонемент в спортзал та басейн.
Наші очікування від Кандидата:
Середня або вища технічна освіта;
Вміння розуміти технічну документацію;
Готовність до навчання;
Наявність водійського посвідчення кат. "В" буде додатковою перевагою;
Ініціативність, націленість на результат.
Чим ви будете займатись:
Робота на складальній лінії;
Виконання монтажних операцій по складанню автомобіля.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди надсилайте своє резюме.
Електрик цеху
17 000 — 19 000 ₴
Запрошуємо Вас долучитися до нашої команди.
Ми пропонуємо:
Стабільну роботу у надійній компанії;
Комфортні умови праці;
Офіційне працевлаштування;
Службову розвозку для співробітників з м. Ужгород та м.Чоп;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 17:30;
Корпоративні обіди, абонемент в спортзал та басейн.
Наші очікування від кандидата:
Досвід роботи на позиції електрика від 3-х років;
Середня, технічна освіта;
3-тя група допуску, перевагою буде 4-та група;
Відповідальність, результативність, вміння працювати в команді.
Функціональні обов’язки:
Обслуговування силових мереж та освітлення, кабельних ліній електродвигунів,
щитового обладнання;
Забезпечення безперебійної експлуатації та справної роботи електрообладнання.
Надсилайте своє резюме. Ми будемо раді бачити Вас у нашій команді!
Менеджер з продажу логістичних послуг
Ми пропонуємо:
Офіційне оформлення;
Роботу в стабільній компанії;
Дружній колектив та комфортні умови праці;
Безкоштовні обіди;
Можливість безкоштовно відвідувати басейн та спортивний зал;
Службову розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп.
Графік роботи: Пн-Пт з 09:00—17:30.
Пропонуємо різний формат роботи: віддалений, гібридний, в офісі;
Місце роботи: Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, будинок 46
Наші очікування від Кандидата:
Досвід роботи у продажах логістичних послуг від 1–3 років. Досвід роботи в міжнародній
логістиці буде перевагою;
Вільне володіння англійською мовою;
Додаткове знання угорської чи словацької буде перевагою;
Знання специфіки транспортних процесів (FOB, CIF, митні процедури);
Навички роботи з онлайн-інструментами для логістики;
Високий рівень володіння ПК - вміння модерувати і вести сайт.
Чим ви будете займатись:
Пошук і залучення клієнтів для логістичних послуг (наприклад, морська, залізнична та автомобільна логістика, контейнерні перевезення,
термінальні послуги тощо);Підготовка комерційних пропозицій і презентацій;
Проведення переговорів із клієнтами через онлайн-канали (Microsoft Teams,
електронна пошта);
Аналіз ринку та конкурентів для оптимізації продажів;
Ведення сайту,CRM-системи для відстеження угод.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди надсилайте своє резюме
із зазначеним рівнем заробітної плати!
Різноробочий (Прибиральник)
10 000 ₴
Запрошуємо Вас долучитися до нашої компанії.
Очікування від Кандидата:
Відповідальність та організованість;
Вміння працювати в команді.
Функціональні обов’язки:
Прибирання території та санітарно-побутових приміщень;
Підсобні та допоміжні роботи на виробничих дільницях та будівельних майданчиках.
Ми пропонуємо:
Стабільну роботу у надійній компанії;
Офіційне працевлаштування;
Корпоративні обіди;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 08:00 до 15:00.
Місце роботи: Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Соломоново.
Чекаємо на Ваш відгук.
ТОВ «Євро Лоджістікс»
Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, 46
Вантажник
Ми шукаємо відповідальну та організовану людину,
яка готова приєднатися до нашої команди.
Наші очікування від Кандидата:
Бажаний досвід роботи на складах;
Уважність та вміння працювати в команді.
Що ми пропонуємо Кандидату :
Офіційне працевлаштування;
Комфортні умови праці;
Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 17:30;
Корпоративну розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп.
Обов’язки:
Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт;
Складування та переміщення вантажів;
Дотримання правил проведення складських операцій.
Ми з нетерпінням чекаємо на Ваш відгук!