Наші вакансії
Атолл Дбає. Ми – сучасна компанія, яка піклується про своїх співробітників. Для нас важливі здорові колективні відносини та постійне вдосконалення нашої корпоративної культури, яка створює комфортні умови праці.
Атолл Надихає. У наших співробітників є перспективи професійного розвитку та кар'єрного зростання, так як компанія надає можливість брати участь у тренінгах, курсах і семінарах, а також реалізовувати свої ідеї та проекти. Атолл Холдинг невпинно розвивається у напрямках інформаційних технологій, девелопменту та автомобільного бізнесу. Ми постійно знаходимось у погоні за інноваціями, розвитком та поліпшенням того, що є зараз.
Атолл Мотивує. Ми пропонуємо конкурентоспроможну заробітну плату та соціальні гарантії.
Атолл Гарантує. Робота над цікавими передовими бізнес-проектами, можливість працювати в комфортному офісі або віддалено, підтримка ініціатив, можливість реалізувати свій потенціал та досягти вершин у сфері, яку любите.
Атолл Сприяє. Якщо ви невпевнені, чим хочете займатись та в чому ваша сила, але жадаєте бути продуктивними та успішними, Атолл Холдинг допоможе вам знайти ваше покликання та реалізуватися в потрібному руслі. Наше кредо - створити всі умови для того, щоб кожен співробітник зміг реалізувати свій потенціал і знайти своє покликання.
Декілька порад для майбутніх співробітників від Атолл Холдинг:
Розкажіть про свої інтереси та здібності на співбесіді. Рекрутер допоможе вам зрозуміти, які посади та проекти можуть бути вам цікавими.
Будьте активні в компанії. Беріть участь у корпоративних заходах, пропонуйте свої ідеї та проекти.
Не бійтеся експериментувати. Пробуйте різні напрямки діяльності, щоб знайти те, що вам найбільше подобається.
Помилятися – це ок! Не помиляються тільки ті, хто не діє! Головне, проаналізувати та визнати свої помилки та запам’ятати їх як урок. Атолл Холдинг це дуже цінує.
Ми з нетерпінням чекаємо співпраці саме з Вами! До зустрічі в Atoll Holding Group.
ДП «Автотрейдінг-Центр»
Київ вул. Здолбунівська 3, метро Осокорки
Консультант з продажу авто
Ключові задачі:
Консультування клієнтів та продаж автомобілів;
Проведення презентацій автомобіля;
Проведення тест-драйвів;
Консультування клієнтів щодо кредитних продуктів та страхування;
Презентація та продаж додаткового обладнання, аксесуарів та послуг;
Документальне оформлення продажу авто;
Супровід клієнтів після продажу;
Формування бази клієнтів та проданих автомобілів.
Що ми очікуємо від кандидата:
Досвід роботи у сфері продажів (бажано в автомобільній галузі) від 1 року;
Успішний досвід роботи з клієнтами;
Володіння інформацією про технічні характеристики, конкурентні переваги автомобілів;
Знання сучасного автомобільного ринку;
Досвід роботи у автомобільній сфері буде перевагою;
Наявність водійського посвідчення категорії «В»;
Ведення бази даних CRM;
Вміння працювати в команді;
Високі комунікативні навики, ініціативність, готовність до навчання та розвитку.
Що ми пропонуємо:
Цікаві та амбітні завдання;
Своєчасну виплату заробітної плати;
Офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
Дружній колектив;
Соціальні гарантії;
Графік плаваючий.
ТОВ Автотрейдінг АГ
Київ, вул. пр-т Перемоги 67, р-н. Святошинський, метро Нивки
Програміст 1С
Наші очікування від Кандидата:
Досвід роботи в програмуванні від 2-х років;
Знання типових конфігурацій 1С для України, принципів оперативного і бухгалтерського обліку;
Знання JSON, SOAP, HTTP;
Досвід у розробці конфігурацій 1С на звичайних та керованих формах.
Завдання й обов’язки:
Робота у середовищі платформи BAF;
Організація та підтримка процесів обміну даними між CRM системами та BAS бухгалтерією;
Доопрацювання галузевих конфігурацій BAS, забезпечення доступу сторонніх аналітичних систем через SOAP, інтерфейси REST.
Ми пропонуємо:
Цікаві і амбітні завдання;
Перспективу кар'єрного росту в компанії (Холдинг з диверсифікованими видами діяльності);
Менеджмент, який вітає і підтримує прагнення до розвитку і застосування нового ефективного досвіду;
Офіційне працевлаштування;
Соціальні гарантії;
Комфортний офіс поруч з метро Нивки;
Графік роботи: Пн-Пт 09:00-18:00
Дилерський центр "Авто-Київ"
Київ, пр-т Берестейський 67, метро Нивки
Автослюсар
Умови роботи:
Стабільність та професійний розвиток;
Своєчасна виплата заробітної плати;
Дружній колектив;
Комфортні умови праці;
П'ятиденний робочий тиждень з 9:00-18:00;
Медичне страхування.
Вимоги:
Досвід роботи від 1 року.
Знання пристрою автомобіля;
Бажано досвід роботи з автомобілями концерну VAG;
Працьовитість, наполегливість, відповідальність, бажання навчатися та підвищувати кваліфікацію.
Обов’язки:
Проведення технічного огляду авто;
Діагностування та планові ремонти автомобільної техніки.
Автоелектрик - діагност
Вимоги до кандидата:
Бажано досвід роботи з автомобілями концерну VAG;
Досвід з ремонту автомобільного електрообладнання;
Знання принципів побудови електросхем автомобіля та вміння іх читати;
Вміння аналізувати несправності;
Знання арматурних робіт для проведення збирання/розбирання авто в ході діагностичних робіт;
Відповідальність, працьовитість, бажання навчатися та підвищувати кваліфікацію.
Основні обов'язки:
Діагностування електронних компонентів автомобілів сімейства VAG за допомогою спеціального діагностичного обладнання;
Монтаж додаткових систем захисту автомобіля (сигналізацій, протиугонних систем).
Умови роботи:
Офіційне працевлаштування;
Дружній колектив;
Комфортні умови праці;
Графік роботи: Пн-Пт з 09:00-18:00;
Медичне страхування.
Єврокар, ПрАТ
Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Соломоново, вул. Перемоги, будинок 46
Оператор на виробничу автоскладальну лінію
З 2001 року завод Єврокар, розташований у Закарпатському регіоні, є виробничим майданчиком автомобілів в Україні. За період своєї оперативної діяльності, підприємство виготовило понад 200 тисяч автомобілів таких марок як Volkswagen, Skoda, Audi та Seat. Наразі міжнародна компанія SKODA AUTO as є стратегічним партнером Єврокар. Окрім виробництва автівок марки SKODA, підприємство активно розвиває нові бізнес напрямки та розширює свою діяльність в сфері логістики, девелопменту та інвестиційних проектів. Компанія несе високу корпоративну-соціальну відповідальність перед своєю командою співробітників, забезпечуємо своїх працівників корпоративним транспортуванням, стимулюємо здоровий спосіб життя, забеспечуючи абонементами в басейн та тренажерний зал.
https://www.skoda-auto.ua/company/skoda-solomonovo
Запрошуємо вас долучитися до команди професіоналів.
Наші очікування від кандидата:
Технічна освіта буде перевагою;
Уміння працювати з технічною інформацією;
Уміння працювати у колективі, комунікабельність, відповідальність, акуратність;
Наявність водійського посвідчення категорії "В" буде плюсом.
Функціональні обов’язки:
Робота на складальній лінії.
Виконання монтажних операцій по складанню автомобіля.
Програмування блоків управління системами автомобіля.
Ми пропонуємо:
Навчання технологічним процесам виробництва;
Гідні умови оплати праці;
Розвиток професійної кар'єри;
Стабільну роботу у надійній компанії;
Корпоративно-соціальну підтримку;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 17:30
Корпоративна розвозка для співробітників
Чекаємо на Ваше резюме з очікуваною заробітньою платою!
Вантажник
До логістичного проєкту, запрошуємо на постійне місце роботи «Вантажника».
Що ми пропонуємо Кандидату :
Офіційне працевлаштування;
Соціальні гарантії;
Службову розвозку для співробітників з м.Ужгород та Чоп;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 17:30.
Наші очікування від Кандидата:
Бажаний досвід роботи на складах;
Відповідальність та вміння працювати в команді.
Основні обов’язки:
Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт;
Складування та переміщення вантажів;
Дотримання правил проведення складських операцій.
Чекаємо ваших відгуків!
Комірник
До логістичного проєкту запрошуємо на постійне місце роботи «Комірника»
Наші очікування від Кандидата:
Знати та вміти виконувати постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали щодо організації обліку товарно-матеріальних цінностей;
Вміти здійснювати організацію обліку товарно-матеріальних цінностей;
Розуміти форми первинної документації та порядок їх заповнення;
Розуміти стандарти та технічні умови на товарно-матеріальні цінності;
Знати види, розміри, марки, сортність та інші якісні характеристики товарно-матеріальних цінностей та норми їх витрат;
Знати схему документообігу;
Знання ПК на рівні користувача;
1С та подібні програми складського обліку.
Основні обов’язки:
Оформлення документів на видачу товарно-матеріальних цінностей;
Робота з первинною документацією;
Забезпечення обліку товарно-матеріальних цінностей та дотримання правил складських операцій;
Участь у проведенні інвентаризації;
Участь у проведенні перевірки точності обліку товарно-матеріальних цінностей на складі;
Участь у підготовці звітів про роботу складу;
Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт.
Що ми пропонуємо нашому Кандидату:
Роботу зі справжньою командою професіоналів з високим рівнем залучення та орієнтації на результат;
Офіційне працевлаштування;
Соціальні гарантії;
Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 17:30;
Розвозку для співробітників з м. Ужгород та Чоп.
Чекаємо ваших відгуків!
ТОВ Єврокар Сервіс
Київ, с. Чайки, вул. Антонова 1а
Регіональний фахівець з продажу
Компанія пропонує:
Цікаву динамічну роботу;
Офіційне оформлення з першого робочого дня;
Конкурентну заробітну плату;
Медичне страхування;
Графік роботи: Пн-Пт з 09.00-18.00;
Місце роботи: с. Чайки, вул. Антонова 1а;
Вимоги до кандидата:
Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років, пріоритетно з досвідом роботи із автозапчастинами (Skoda,Volkswagen);
Знання програми з підбору запчастин ЕТКА;
Знання MS Office,1С:8;
Наявність водійського посвідчення категорії "В";
Функціональні обов'язки:
Робота з дилерською мережею;
Контроль виконання KPI;
Аналіз роботи дилера.
ТОВ «Некскор»
Київ, проспект Перемоги, 67
Back End Developer
Ми пропонуємо:
Цікаві і амбітні завдання;
Перспективу кар'єрного росту;
Менеджмент, який вітає і підтримує прагнення до розвитку і застосування нового ефективного досвіду;
Соціальні гарантії;
Можливість працювати віддалено.
Наші очікування від Кандидата:
Знання: Python 3+, FastAPI, Postgres SQL, Pandas;
Будуть перевагою практичні навички використання OAuth/OpenID Використання Docker;
Знання Англійської буде додатковим плюсом.
Завдання й обов’язки:
Розробка мікросервісів;
Розробка веб-додатків;
Написання чистого та тестуємого коду;
Рефакторинг та тестування коду;
Проектування реляційних баз даних;
Код ревью.
Project Manager
Задачі та обов'язки:
Планування та управління проєктом від початку до закінчення;
Управління обсягом проєкту — контроль проєкту за допомогою встановлення його мети, завдань та цілей;
Розробка плану проєкту, отримання необхідної інформації, визначення необхідних матеріалів чи технологій та забезпечення їх належного використання для досягнення цілей проєкту;
Визначає та повідомляє зацікавленим сторонам цілі проєкту, які є чіткими, корисними та досяжними;
Здійснєю управління графіком та керує розрахунковим часом для реалізації проєкту;
Здійснює управління бюджетом;
Забезпечує правильність обсягу проєкту, регулярно звітуючи про його прогрес і зберігаючи його у затвердженому календарі;
Взаємодія зі стейкхолдерами, вирішення конфліктних ситуацій та узгодження вимог щодо проєктів;
Забезпечує, щоб усі члени команди знали та виконували свою роль, відчували свої повноваження та користувалися підтримкою у своїй ролі;
Керує спілкуванням між учасниками проєкту;
Оцінює ризики та розробляє стратегії по їх управлінню;
Моніторинг та аналіз результатів проєкту, розробляє звіти та рекомендації для вдосконалення процесів;
Несе загальну відповідальність за проєкт, щоб ініціація, планування, проєктування, виконання, перегляд, контроль та закриття проєкту були успішними.
Вимоги:
Досвід роботи в управлінні проєктами від 3-х років, перевагою буде досвід в IT- проєктах;
Досвід у всій сфері роботи менеджерів проєктів, щоб ефективно обробляти всі аспекти проєкту;
Досвід ведення бізнес-стратегії (ІТ- стратегій);
Вища освіта в сфері менеджменту або інженерії;
Знання методологій управління проєктами (наприклад, PMBOK, Agile, Scrum);
Висока організованість та вміння працювати з багатьма завданнями одночасно;
Навики ефективної комунікації;
Відмінні навички усного та письмового спілкування;
Вміння керувати робочим колективом, працювати із залученістю та мотивацією персоналу;
Вміння вирішувати конфлікти темпераментів і сприяти розвитку командного духу;
Володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate;
Наявність водійського посвідчення категорія «В».
Ми пропонуємо:
Конкурентну заробітну плату;
Дружній колектив та комфортні умови праці;
Менеджмент, який вітає і підтримує прагнення до розвитку і застосування нового ефективного досвіду;
Графік роботи: Пн-Пт з 09:00-18:00.
Front End Developer
Ми пропонуємо:
Цікаві і амбітні завдання;
Перспективу кар'єрного росту;
Менеджмент, який вітає і підтримує прагнення до розвитку і застосування нового ефективного досвіду;
Соціальні гарантії;
Можливість працювати віддалено.
Обов'язки:
Пишіть добре спроектований, чистий і тестуємий код для сучасних односторінкових веб-додатків
Проводьте рев'ю коду для колег по команді
Беріть активну участь у заходах з гнучкої розробки програмного забезпечення
Необхідний практичний досвід:
Експертиза в об'єктно-орієнтованому програмуванні та дизайні
Експертиза в TypeScript та JavaScript
Експертиза в Vue.Js 3
Експертиза в HTML5, CSS3
Знайомство з Nuxt
Знайомство з Pinia
Знайомство з Vite
Знайомство з Figma
Бажано:
Знайомство з Keycloack
Знайомство з GraphQL
Знайомство з ASP.NET
Знайомство з Python
Harley-Davidson
вулиця Дружби, 3а, Слобожанське, Дніпропетровська область.
Консультант з продажу мотоциклів
Ми є провідним дилером мотоциклів Harley-Davidson. Наша компанія вже багато років працює на ринку, надаючи клієнтам високоякісну техніку та послуги.
Ми шукаємо енергійних та амбіційних осіб, які тільки починають свою кар'єру та мають бажання розвиватися у сфері продажів. У нас не має вимог до попереднього досвіду — головне, щоб ви були готові навчатися та розвиватися разом з нами. Перетворіть свій потенціал на досвід.
Вимоги до кандидата:
Клієнтоорієнтованість та проактивність;
Висока самоорганізація та орієнтація на результат;
Бажання отримувати нові навички та знання;
Знання пакета програм Microsoft Office;
Знання англійської мови на рівні не нижче Intermediate ;
Бажано наявність водійського посвідчення кат. «А» та вміння керувати мотоциклом.
Обов’язки:
Виконання планів по продажу мотоциклів, одягу та аксесуарів марки Harley-Davidson;
Консультації та робота з клієнтами по телефону та в салоні;
Залучення нових клієнтів;
Обробка заявок інтернет магазину та відправка замовлень;
Робота з товаром: участь в проведенні інвентаризації, розміщення цінників, проведення переміщення товару на стелажах та на складі, викладка товарів у торговому залі;
Проведення тест-райдів мотоциклів Harley-Davidson;
Переміщення мотоциклів по салону.
Умови роботи:
Робота зі світовим брендом Harley-Davidson;
Цікаві та амбітні завдання;
Корпоративно-соціальний пакет;
Навчання — онлайн курси підвищення кваліфікації та ознайомлення з товаром від Harley-Davidson;
Оформлення згідно з КЗпП України;
Графік роботи: Вт-Сб з 10:00 до 18:00.
Чекаємо ваших відгуків із зазначеним рівнем заробітної плати.